چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 20 آذر 1400/ شماره 419
ریزش یکپارچه قیمت های جهانی،صعود دلار نیمایی به 23 هزار و 600 تومان،شروع هفته‌ی کاهشی دلار،قیمت های بازار کاهشی و بدون تغییر،

ریزش یکپارچه قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 10 دسامبر 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، همه قیمت گروه های مختلف کالایی به جز پلی استایرن ها روندی کاهشی داشتند. گروه پ پ ها، پی وی سی، سنگین بادی و سبک خطی بیشترین افزایش را داشتند. در مقابل تنها گروه های افزایشی قیمت های امروز پلی استایرن ها بودند. قیمت ها در نشریه آیسیس هم کاهشی بود اما نه به میزان کاهش نشریه پلتس.

صعود دلار نیمایی به 23 هزار و 600 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 695 تومان صعود و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 14 آذر، به 248 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه امروز نیز در کانال 23 هزار و 800 تومان است. سی و ششمین قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی عمدتا روندی کاهشی دارند و در مقابل دلار نیمایی هم تا امروز، 248 تومان رُشد داشته.

شروع هفته‌ی کاهشی دلار
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با افزایش 810 تومانی، 27 هزار و 716 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و در مجموع با 18 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 27 هزار و 698 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز روند کاهشی داشت و به 30 هزار و 650 تومان رسید. آخرین قیمت دلار در روز پنجشنبه هفته گذشته، 30 هزار و 800 تومان بود.

قیمت های بازار کاهشی و بدون تغییر
با توجه به کاهش قیمت عمده کالاها در قیمت های جهانی، قیمت های بازار هم روندی نزولی و بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین فیلم و سنگین بادی کاهشی بودند. پ پ های نساجی امروز بدون تغییر نسبت به قیمت پنجشنبه قیمت گذاری شدند. پ پ های شیمیایی نیز امروز ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بودند.

پایان هفته‌ی برنت با 75 دلار
نفت برنت که معاملات هفته را با 71 دلار آغاز کرد در طول هفته روند افزایشی داشت و بین 71 تا 76 دلار نوسان داشت و نهایت معاملات آخر هفته را با 75 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 75 دلار و 15 سنت.

اُفت 4 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 9 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز و اول هفته اما کاهشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 4 هزار و 941 واحد کاهش به 1 میلیون و 344 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟